Welcome to Floetry Sign in | Join | Faq

The Music

Started by kokocreole at 11-11-2007 2:52 PM. Topic has 75 replies.

Print Search
Sort Posts:    
   11-11-2007, 2:52 PM
kokocreole is not online. Last active: 11/20/2007 6:00:15 AM kokocreole

Top 150 Posts
Joined on 04-11-2007
Yes It's Me
Posts 165
Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
"Marsha's Mixed Tape" She yells out Aftermath I call it laughters trash Dre signed her and pissed on her Like R Kellys Ho typed baths She is 30 and acts like she is a teen Thought she would crush Floetics dream Gangsta rap niggas got her hype While she screams Neo-Soul is dead on her mic. Now you wonder who was really behind Floetry? Listen to Natalie's "Come Over" and you will know it. I am not knocking Marsha but she is wrong. For saying through her songs that Neo-Soul is dead and gone. Every Neo-Soul artist that she wrote songs for? Every Neo-Soul fan who came to see her on stage? Every Ne-Soul artist that she has collabed with on stage? Is now busting her British azz in an American rage! What she is doing is disrespectful She never gave a damned It was all about the mighty dollar She fooled many of the azz kissin fans. She never fooled me tho,you have to watch the quiet ones they say. Marsha kept her mouth closed while the yapping one was Natalie. While Natalie was yapping,Marsha remained silent you see. Waiting for her chance to make solo history. To say Neo-Soul is dead means she never thought it was alive! She came here to the USA on a meal ticket to survive. What goes up must come back down. Now Natalie holds the Neo crown. Marsha wants to be an enemy? God makes the enemy our footstools She made the choice to swim in a shyt infested pool. That mixed tape Neo-Soul is dead is straight garbage. Thats why it is for free cause a n.i.g.g.a would be fool if she asked them to charge it! I am done with this mess Yall can reply if you would like But can't nobody say Marsha was right For yelling Neo-Soul is dead on tha mic! I mean how stupid can that be? When Ne-Soul was Floetry! ~KOKO~
CatWoman

Stroke My PussyCat!!!MEOW...

   Report 
   11-11-2007, 3:05 PM
KAREAF is online. Last active: 11/21/2007 6:19:48 AM KAREAF



Top 50 Posts
Joined on 02-17-2006
14214
Posts 1,224
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
"WOW" i told her people were upset for that comment its all over the net seems she's consistantly pissing people off first floetry remixed now this f uck it she'll never make everyone happy do ya thang miss mellow got dammit! i like the mix tape Felicia Hudson up in dis bioooooootch!
   Report 
   11-11-2007, 3:28 PM
kokocreole is not online. Last active: 11/20/2007 6:00:15 AM kokocreole

Top 150 Posts
Joined on 04-11-2007
Yes It's Me
Posts 165
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
Note: Kareaf,this is not about Marsha making everybody happy.This is about straight up disrespect to Neo-Soul and to the Floetry Fans and those whom she Neo- Souled it with on stage and collabed with and wrote songs for.Bottom line she should have watched her mouth in what she said.Now Marsha can continue to do her thing.I just pointed out a few things thats all. My opinnion is I don't dig what she said in her mixed tape about Neo-Soul being dead.koko in this beyoooooooootch! ~KOKO~
CatWoman

Stroke My PussyCat!!!MEOW...

   Report 
   11-11-2007, 3:37 PM
KAREAF is online. Last active: 11/21/2007 6:19:48 AM KAREAF



Top 50 Posts
Joined on 02-17-2006
14214
Posts 1,224
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
lol you gotta admit that part is funny as hell!!
   Report 
   11-11-2007, 3:41 PM
kokocreole is not online. Last active: 11/20/2007 6:00:15 AM kokocreole

Top 150 Posts
Joined on 04-11-2007
Yes It's Me
Posts 165
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
When I heard her say Marsha Ambrosius in this beyooooooootch was funny more than you will ever know! LMAO.Sound like a broke down British reject! Nothing American sounding about it love. Let it go! ~KOKO~
CatWoman

Stroke My PussyCat!!!MEOW...

   Report 
   11-11-2007, 3:53 PM
KAREAF is online. Last active: 11/21/2007 6:19:48 AM KAREAF



Top 50 Posts
Joined on 02-17-2006
14214
Posts 1,224
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
well damn i didnt mean it like that! Yea i'm feeling a lil keisha coleish right now lettin it go
   Report 
   11-11-2007, 7:27 PM
nolaprincess1 is not online. Last active: 11/20/2007 12:25:07 PM nolaprincess1



Top 10 Posts
Joined on 03-12-2006
75023
Posts 3,349
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
Gawd I know I'm going to regret this in the morning but I agree with Koko...there I said it.. not about the neo-soul is dead part b/c if she no longer want to do neo soul she has that right but I expected something better. you shouldn't have to put someone down to build yourself up...and in all honesty I never heard any of Nat's song disrespecting Marsh....thoush she did make the blog...the reality of the thing is Nat and Marsh has been friends for years and they both need to sit back and think how they would feel if someone call and told them that the other was no longer here on earth. THAT IS REAL TALK!
   Report 
   11-12-2007, 11:44 AM
Honey2138 is not online. Last active: 11/20/2007 7:24:59 PM Honey2138



Top 10 Posts
Joined on 11-16-2005
Around The Way
Posts 8,707
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
Ok, so I've finally listened to the entire album after hearing some real talk about it. Didn't wanna really voice my opinion on it until I heard it for myself... We'll I've heard it and honestly it's garbage... Now, I listen to rap music and a lil' bit of gangsta rap if you wanna call it that but to me this NEO SOUL is DEAD stuff is pure garbage. True enough we all have our own opinions and we are all entitled to do what we feel as grown ups... But, come on now you just diss your sister and your entire fan base on a mix tape. Knowing that a mix tape is mainly pushed on the black market... And, I've heard that Dre isn't even charging for this one... He handing out free copies, so after this if you do make a REAL CD... Who's gonna buy it??? WOW, is all I have to say. And, who is that dude that keeps screaming throughtout the freak'n songs... He needs a hobby because he is a horrible hype man. And, why all the bytches this and shyt. Marsha I really expected a banging CD... I knew it was gonna have a different feel from Floetry because you had a moer hip hop feel about your solo venture, but shyt you just killed HIP HOP... Along with NEO SOUL... So, you say... WOW... WOW... 
To LOVE someone is nothing,
but to be LOVED by
the one you LOVE is everything


   Report 
   11-12-2007, 11:51 AM
kokocreole is not online. Last active: 11/20/2007 6:00:15 AM kokocreole

Top 150 Posts
Joined on 04-11-2007
Yes It's Me
Posts 165
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
Yea I heard what Marsha said Nola on the tracks "Marsha Day" when she disses the heck out of Natalie and then she comes with the track "Stuck" where she disses the Floetry movement as if she is saying fugg Floetry it's all about Marsha now! All I can say is wow! Then on the track with Mario the porno track Marsha is saying all through the track I wanna fugg you! WTF is that? A straight hot azz nasty degrading mess to women.That aint cool. yet thats on her and I tell you one thing,Natalie will never do anything like that because she shows her growth to be an upstandard being.Nat is not all about the money,she is about creating and making you visualize the shyt. There is nothing to visualize with that wanna be cronic CD that Marsha has created with every other word being a cuss word and about bustin caps in azzes and rollin up fat ones and how she wants to fugg some negro ect.Just wow man....... ~KOKO~
CatWoman

Stroke My PussyCat!!!MEOW...

   Report 
   11-12-2007, 4:17 PM
MsDiva2u is not online. Last active: 11/19/2007 4:25:11 PM MsDiva2u

Top 25 Posts
Joined on 04-06-2006
dunno
Posts 2,391
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote

::sighs:: lol ..yall are too damn frank for me!  Woo! ...and Damn.... smh.... she said she killed hip-hop AND neo-soul Damn!! ...and Damn.

Damn Marsh... ::walking away ...smh::

 

 


"gotta go through the fire to come out pure gold"

   Report 
   11-13-2007, 3:30 PM
Onceandagain is not online. Last active: 11/16/2007 8:04:24 PM Onceandagain



Top 10 Posts
Joined on 09-22-2006
Where I be...
Posts 3,658
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
Yoooo I heard a little bit of a song called something geez...I gotta hear the cd in its entirety....DEEP SIGH




HE WANTED THE ROLE, SO HE SMASHED THE AUDITION...LMAO
   Report 
   11-13-2007, 4:24 PM
asIam is not online. Last active: 10/14/2007 7:09:56 PM asIam



Top 75 Posts
Joined on 02-02-2007
28545
Posts 591
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
as bad as yall dissed it i sure aint gonna go out and try to get it, anyone got a link that yall could post on to get to it?
"Safety is NOT the
absence of danger but is the presence of God"
   Report 
   11-13-2007, 4:57 PM
kokocreole is not online. Last active: 11/20/2007 6:00:15 AM kokocreole

Top 150 Posts
Joined on 04-11-2007
Yes It's Me
Posts 165
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
Marsha Ambrosius - Neo Soul Is Dead - Free Mixtape @ datpiff.com
CatWoman

Stroke My PussyCat!!!MEOW...

   Report 
   11-13-2007, 4:58 PM
asIam is not online. Last active: 10/14/2007 7:09:56 PM asIam



Top 75 Posts
Joined on 02-02-2007
28545
Posts 591
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote
"do you think we're in love and you wanna have my kids? See i wanna know im your wife otherwise you wont get shyt!" IM EXTRA DONE!
"Safety is NOT the
absence of danger but is the presence of God"
   Report 
   11-14-2007, 6:51 AM
Honey2138 is not online. Last active: 11/20/2007 7:24:59 PM Honey2138



Top 10 Posts
Joined on 11-16-2005
Around The Way
Posts 8,707
Re: Marsha's Mixed Tape! Not!
Reply Quote

 asIam wrote:
"do you think we're in love and you wanna have my kids? See i wanna know im your wife otherwise you wont get shyt!" IM EXTRA DONE!

LMAO


To LOVE someone is nothing,
but to be LOVED by
the one you LOVE is everything


   Report 
  Page 1 of 6 (76 items) 1 2 3 4 5 > ... Last »
Floetry » All Things Floe... » The Music » Marsha's Mixed Tape! Not!

Terms and Conditions | Privacy Policy